småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Sommartider

Publicerad 2014-05-19 09:11:11 i Allmänt,

I helgen har det verkligen kännts som att sommaren är på väg- Härligt!!!
 
Och det verkar bli lika fint i dag. Man kan inte klaga.
 
Blir en sväng till sjukhuset då lillebror har en samtalstid med psykolog eftersom han inte mår riktigt bra efter allt som hänt under hans sjukdom. Han vill inte äta mat och vi tror alla att det beror på att det var det enda han kunde kontrollera som bäbis när han blev sjuk och sedan blev det en ond spiral som han tappade kontrollen över, så nu går han och pratar om hur man kan lära sig att äta mat. Både saker man kan lära sig att tycka om men också att man faktiskt kan äta sån som inte är jättegott men ändå ok.
 
Jobbigt för lilleman men vi kämpar på!
 
Sedan blir det en tur till mamsen, hon vill ha sällskap till affären och vi kommer ju vara i faggorna så vi hänger på innan vi hämtar storebror från skolan
 
 
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela