småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Provar väl igen då...

Publicerad 2014-05-02 13:57:31 i Allmänt,

Inte för att jag lyckats förut, men ändå.
 
Hittills har jag inte klarat av att hålla bloggen i liv när jag startat om mina försök. Hade en period när mina små monster änglar var riktigt små men sen har det varit svårt, så vi får se.
 
Är ju hemma på heltid just nu, i jakt på nytt jobb, så kanske jag kan få till nån rad per dag.
 
Fyller jämnt i år så man har ju liiiite ångest att skriva om. Fast änglarna är snällare än maken. 6 och 9 år gamla så säger de att mamma fyller 20+20. Det känns mycket bättre än makens gapskratt kombinerat med kommentaren "Jo, tjena!" Inte snällt vill jag bara säga.
 
Livet med tre viljestarka herrar är inte alltid helt enkelt men oftast farftyllt och rätt roligt, sällan tråkigt.
 
 
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela