småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Klämfredag

Publicerad 2014-05-30 14:55:09 i Allmänt,

Stackars maken fick åka och jobba, men jag och barnen blev hemma. En stund i alla fall. Både storebror och lillebror blev hembjudan till en av storebrors kompisar och strax efter det ringde ännu en av grabbarna i klassen, men det får bli en annan dag.
 
Jag har passat på att baka bullar nu när det ändå är så tråkigt väder ute.
 
Och jag har betalat räkningarna nu när A-kassan äntligen kommit igång efter "endast" 2 månader... Så nu är jag lika deppig och fattig igen. Rycker upp mig till kvällen, det är ju fredag!
 
 
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela