småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Sommarsol och bad

Publicerad 2014-07-18 14:39:57 i Allmänt,

Igår hade vi en härlig dag på stranden med storebror. Han har alltid vägrat bada i sjöar, en strikt poolgrabb kan man säga. Fiskarna kissar där är hans motivering till varför han inte velat bada i sjöar. Men igår var vi iväg till en sjö en bit bort. Och det badades hela tiden i runt tre timmar. Kan ju ha hjälpt till att makens bror var där med sin familj så att det var kusiner i vattnet hela tiden. 
 
En underbar dag som avslutades med kvällsfika hos svågerns familj. Myspys!
 
Lite sämre idag när maken fortfarande har solfrossa och är helt darrig. Kan vara så att han behöver solträna innan vi åker utomlands i mitten av augusti!
 
 
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela