småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Bloggen som mamman inte hann med...

Publicerad 2013-05-22 00:05:00 i Allmänt,

Vad ska man säga. Livet kom ivägen - igen! Hinner inte liksom inte med mig, tycker själv att det är märkligt att det ska vara så svårt att få till den tid som behövs för att jag ska hinna med mig själv. Men så är det. Jag får se hur det blir framöver. Skulle gärna blogga mer!

Idag har det varit full rulle. Hämtade barnen tidigt och drog iväg till sjukhuset. Den här gången bara för skoj skull. Lekterapins dag!
Ett härligt initiativ med massor av människor som ställer upp för att barnen ska få en härlig dag med bara roliga saker på sjukhuset. Fokus på liv och roligt istället för sjukdom och provtagningar.
Massor av idrottskillar och tjejer från alla möjliga sporter. Popcorn och fika från filmstaden och scandic hotel. Ansiktsmålning och fiskdamm, ponnyridning och häst med vagn. Vi var där i flera timmar och hade skoj. En sak vi försöker göra varje år. Det känns så viktigt att få göra de här roliga sakerna på sjukhuset också. Det får inte bara vara illa att åka dit, alldeles tillräckligt med saker som de är och framför allt som de varit under de här 4 åren, särskillt de första...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela