småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Sportlov

Publicerad 2013-03-04 00:54:11 i Allmänt,

Killarna har sportlov - härligt! Eftersom jag är sjukskriven så får de vara lediga hela veckan, de är så stora att det funkar nu. Imorgon kommer en klasskamrat till storebror och leker. Det är Wii maraton som gäller. Jag har redan gjort klart för dem att lillebror också måste få vara med, orkar inte ha en kompis till honom här samtidigt så de får samsas. Sedan blir de nog utkickade i solskenet (som jag hoppas på) också. Själv kommer jag mysa med en väninna som kommer och pysslar. Jag klarar inte av att göra det jag vill på den sidan heller så det är härligt när det kommer nån lika intresserad och stöttar.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela