småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Nytt år

Publicerad 2013-01-04 03:14:23 i Allmänt,

Som jag misstänkte så hann jag inte med att skriva innan årskiftet, det är så mycket nu. Lugn jul, snabbvisit i stockholm under mellandagarna, över en natt bara, och ett lugnt nyår med maken och barnen och min mamma. God mat och små killar som höll sig vakna mot naturkrafterna ända till efter tolvslaget... Nu ska det nya året bli bättre än förra hade jag tänkt. Framför allt så vill jag ha mycket mindre värk! Ett nytt jobb vore inte helt fel det heller. Nu när jag står utan så att säga. Värken tar jag itu med redan efter trettonhelgen. Jag ska till smärtrehab så får vi se om sex veckor där kan få mig att må lite bättre... Just nu känns det som att jag aldrig kommer bli kvitt den här smärtan men det värsta är nog ovissheten. Att få ett definitivt besked skulle göra mycket. Även om det inte skulle vara det jag vill höra så skulle det åtminstonde göra så att jag kan börja planera resten av mitt liv! I vilket fall som helst så ska jag kämpa för att bli lite rörligare och piggare. Sen skulle det inte skada om jag kunde få ordning på sömnen... Den uteblir alldeles för ofta. Väldans svårt att fungera på ett bra sätt under dagarna om man inte får sova på nätterna!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela