småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

ITP skit också!!

Publicerad 2013-01-28 20:34:33 i Allmänt,

Visst, det är fortfarande helt ofarliga värden men nu har de sjunkit ordentligt!
Lillebror har haft en hel massa näsblod flera dar i rad, något han aldrig har annars. Till slut blir vi less och åker upp på akuten för ett blodprov, han har haft värden runt 120-160 i ett år. Inte frisk men utan oro kan man säga. Men nu var det annat. 90!! Det har sjunkt från 160 till 90 på en månad! Inte kul!!
Visst, det är fortfarande ofarligt men jag får ont i magen jag. Ser framför mig hur det var under det 1,5 åren vi var hemma med prov tagning 3 gånger i veckan. Och all oro! Fy tusan, jag vill inte tillbaka dit. Inte bara för min skull utan för lillebrors skull framför allt.
Vi ska in på en till provtagning efter ca en vecka för att se om det är ett förkylningsvärde eller om det är ITP som spökar igen...
Orolig.nu
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela