småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Sporadiskt bloggande

Publicerad 2013-04-17 00:53:29 i Allmänt,

Vägen till helvete är kantat av goda förutsatser sägs det. Stämmer nog rätt så bra det. Jag har planer på att blogga mer regelbundet och mer varierat, men så blir det sällan. Jag kan tänka på inlägg men aldrig hinna skriva dem för livet kommer emellan. Märkligt nu när jag borde ha all tid i världen på mig. Men ändå känns det inte så,

Jag behåller mina höga mål och ser vad som händer, det är allt jag kan göra... Ska försöka slänga in inläggen när jag tänker på dem, blir kanske till att mobilblogga lite. Om nu den förbenade mackapären kan samarbeta lite med mig. Den envisas med att den har lite utrymme trots att jag raderat snart varenda liten sak på den den förb...de telefonen... Fy f... vad det är enerverande när saker inte fungerar som man tänkt. Men mer om det en annan dag, när den kanske till o med funkar som tänkt, vi får se-
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela