småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Money money money

Publicerad 2012-11-28 09:41:01 i Allmänt,

Jo. lönen lyser med sin frånvaro. Det ska tydkligen komma ett brev från Stockholms tingsrätt med en försäkran om inkomst som ska skickas tillbaka. Har inte sett itll nåt så jag ringde dem igår och det skulle gå ut den här veckan, vackert så!
Så tro om jag blidder förvånad, GLAD, men förvånad när jag fått en massa slantar på kontot igår eftermiddag!
Semesterersättning för 18 dagar! Tjoho, vad bra!
Synd bara att det är över 20 st som fryser inne eftersom det fattas slantar i konkursen. Tack för den då. Rör sig ju bara om runt 30 000 kr rent som jag aldrig kommer se. Skulle kunna renovera en hel massa för de slantarna. Hmmpfff!
 
Nu kunde jag i alla fall betala räkningarna och göra rätt för mig. Bra så.
Fattig som en kyrkråtta igen då men vi flyter genom ännu en månad i alla fall :-)
Får se hur det blir när jag ska gå på A-kassa, blir ju lite mindre i plånboken då så jag får försöka hitta lite extra slantar nån stans!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela