småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Aj som F-N

Publicerad 2012-05-29 00:39:51 i Allmänt,

Hur ont kan man ha? Värre än man tror och längre än ni anar! Det är rent helevete att ha så här ont och plågas av värk från morgon till kväll PLUS när man försöker sova. HURRA för den då. Efter snart ett halvår och en kortare tid då jag trodde jag var på väg att bli bättre så är jag tillbaka i dantes inferno igen. Vad ska man säga. Det kan inte bli mycket värre, alltså borde det bara kunna bli bättre! Eller? Hoppet lever. Imorgon börjar en ny historia i det här. En arbetsterapeft ska börja jobba med mig. Kommer på hembesök tom. I dagens samhället - exclusive :-) Vågar inte tro att det ska ge nåt egentligen, hur ska det hjälpa mot värken liksom. Men jag ger det en chans, why not liksom. Det kan ju som sagt inte bli sämre...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela