småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Jo, jag lever fortfarande...

Publicerad 2012-12-30 13:46:00 i Allmänt,

Den här bloggen har hängt med några år nu. Och jag är fortfarande riktigt dålig på att uppdatera. Jag vet, men det blir inte bättre ändå. Jag var aktiv som tusan när Lillebrors ITP var som värst med riktigt låga värden och täta provtagningar. Men nu när han ligger och pendlar mellan 100-150 i värde så är det inte lika nervöst och hamnar alltså längre ner på priolistan. Att jag själv varit sjukskriven snart ett år och har förbannat ont och att jag dessutom blivit arbetslös efter 9 års anställning är bara deprimerande så det ids jag knappt klaga över ens. Nu är julen över och jag har hunnit till hufvudstaden och hem igen på ett dygn. Storebror var bjuden på Disney on ice men ville inte åka utan mamma så jag hängde på och shoppade lite pyssel medans han var på showen. Bonusgrabben ramlade precis in och ska fira nyår hos oss. Raketer och gomat. Han har beställt trerätters så jag håller på att fila på menun för fulla muggar. Maken ska inhandla raketer med grabbarna imorgon så det blir nog bra med smällar här hemma, jag tänker inte ens följa med och handla - så det så. he he he (Gillar ju också raketer ju. hihihi) Får se om jag kommer mig för att göra nåt fler inlägg innan det blir nytt år GOTT SLUT OCH GOTT NYTT!!!
(ifall jag inte hinner med imorgon)
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela