småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Tid och prioriteringar

Publicerad 2011-08-31 14:56:03 i Allmänt,

Jag hade ju tänkt blogga järnet under semestern. Och OJ vad det inte blev så. Det är inte det att jag inte vill, för det gör jag. Men på nåt sätt så blir det inte så ändå. Tiden räcker inte till som jag skulle önska. Barn, make och hus med mera tar upp all min tid när jag är ledig. Nu är jag på jobbet och då hittar jag mina minutrar under lunchen. Nu tog de dock slut tidigare än jag räknat med. Återkommer...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela