småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Varför bryta en vana

Publicerad 2010-09-17 00:40:40 i Allmänt,

Det funkar ju!
Nästan...

Det blev sen bloggning idag med.
Jag har haft flera ljusa, rent av fantastiska inlägg klara i huvudet under dagen.
Så pass att jag småfnissat själv.
Nu kommer jag inte ihåg dem så nu får helt enkelt tro på mitt ord.

Ska försöka få med något i skrift nästa gång, kanske man skulle göra minnesanteckningar.

Kan det vara åldern?
Att den börjar ta ut sin rätt eller så?

Nääää.
Jag är ju bara 25... eller 35... eller man är väl så ung som man känner sig...

Jag gör som vanligt och skyller allt på barnen.
Hur ska man hinna nåt vettigt när man har småbarn!
Och jobbet.
Det är alldeles för mycket på jobbet, jag hinner ju knappt andas!

Så. Då är jag skuldfri igen och kan sova gott.
Det tänker jag göra nu!
Natti natti
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela