småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Trötter

Publicerad 2010-09-15 00:05:31 i Allmänt,


Har varit uppe liiiite längre än jag tänkt.
Det blir lätt så när man fastnar framför datorn.
Man ska bara...
Och så har man passerat midnatt.

Nu ska jag sussa.
Det är helt klart.
Dags för ny arbetsvecka imorgon.
Jobbar hela vägen fram till söndag.

Alltid lika skönt att ha ledig måndag, och ibland tisdag. Men det straffar sig till helgen när man åker till jobbet och nära och kära är hemma och slappar utan lilla mig.

Nåja, vi har i alla fall skoj på jobbet. Oftast åtminstonde.

">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela