småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Nya friska tag

Publicerad 2010-09-19 00:42:57 i Allmänt,

Har haft en riktigt bra dag på jobbet.
Satte upp ett personligt mål och nådde långt över det. Inte illa minsann. Inge mycket folk i farten alls så varje kundmöte är viktigt.

Femåringen ville till donken idag och han fick faktiskt sin vilja igenom. Lillkillen är inte alls förtjust i maten där, det enda han får i sig är mjölk. Han vägrar  att ens smaka på vare sig strips eller kyckling. Nåja, tids nog lär han upptäcka snabbmat han med. Lika bra att det dröjer så länge som möjligt...

Sista arbetsdagen denna vecka i morgon. Är ledi måndag och tisdag så då hinner jag kanske vila upp mig lite. Det känns som att jag behöver lite egentid och det får jag ju med barnen hos dagmamman och mig på soffan eller i hobby rummet. Det kanske till och med blir lite pyssel där.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela