småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Tillbaka på jobbet

Publicerad 2010-10-22 23:43:25 i Allmänt,

ÄR faktiskt tillbaks på jobbet.
Mår inte helt bra, det ska erkännas. Men jag bad inte om sjukskrivning och doktorn tvingade inte på mig nån heller, så nu är jag tillbaks på jobbet. Vi får se hur länge jag orkar. Med minsta lilla flyt så blir det ett bra tag. Tabletterna kan ju börja fungera så pass att jag känner mig frisk. Det kan ju gå över och så är man frisk som en nötkärna igen.
Inte för att jag tror det, men hoppet är det sista som dör.

Anledningen till att jag tvivlar är att det väntar en gastroskopi om jag inte är bra inom 4 veckor och det känns inte som att jag har tillräckligt mycket flyt för att slippa undan den.

Trött och sliten känner jag mig, men jag har semester under höstlovet så jag jobbar denna helg och nästa vecka sedan blir det ledigt i tio dar. UNDERBART!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela