småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Lördag

Publicerad 2010-10-02 18:49:53 i Allmänt,

En hel lördag med familjen.
Det är jag inte bortskämd med kan jag säga. När man jobbar tre av fyra helger så känns det helt underbart när vi är lediga hela familjen samtidigt och kan mysa ihop.

Idag överraskade vi barnen med matiné på filmstaden. Det var bio för de minsta bara 35 min lång. Blandade småfilmer.
Tyvärr känns det som en flopp att blanda filmer på det sättet. Som bolibompa mer än som bio. Det var spöket Laban som var stora attraktionen och vi hade uppfattat det som att det bara var Laban som gällde. Några avsnitt så att säga men si där hade vi fel.

Nästa gång vi går på bio så blir det nog en "riktig" film istället.

Sedan har vi haft Taco kväll och nu myser killarna framför en film med sitt lördagsgotta.

SUPERMYSIG DAG!!!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela