småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Lite trötter är man

Publicerad 2010-10-24 23:02:12 i Allmänt,

Har jobbat hela helgen.
Jag vet, det gör ja gju alltid så varför tjata liksom.
Känner mig småkrasslig ännu så det har tärt en del.
Jobbar dessutom tisdag också denna vecka. Som tur är innebär det ledig helg. Och inte bara det. Man har liksom gått och tagit lite semester mitt i alltihop också. Ska vara ledig inte nu till veckan men nästa.
Hela veckan.
Både jag och maken.
Snacka om att vi kommer tycka att vi inte fått nåt gjort när den veckan har gått.
Jag kan redan höra oss klaga...

">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela