småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Lite bloggande

Publicerad 2010-10-11 09:37:43 i Allmänt,

Det blir inte mycket bloggande när jag jobbar.
Det är en stark trend som håller i sig vecka efter vecka. Så vi får väl se om jag kan hålla ångan uppe de få dagar jag är ledig istället. Men no promesis...

Idag ska jag med lillgrabben på tre års check. Det är lite som service intervaller på en bil. Rätt vad det är så blinkar service lampan, alternativt kommer kallelsen från BVC. Däremellan glömmer man liksom bort det hela.

Vi får se vad de har att säga. Vi går ju på barnkliniken för hans ITP men det här ar den vanliga 3-års kollen på BVC och vi får inte nåt motsvarande när vi är på provtagningen.
Det enda som jag är liiiiite orolig för är att de ska säga något om språket. Han pratar fortfarande bäbis språk i mycket. Han började prata väldigt sent och det är nog en anledning till att han ligger efter. Jag tror det kommer att ordna sig men vi får se vad de säger. Han är ju bara 3 och vi har redan kollat hörseln så det så.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela