småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Höststorm

Publicerad 2010-10-14 10:18:23 i Allmänt,



Räknas det som höststorm när det "bara" blåser. För det gör det - rejält. Rena rama stormvindarna. JAg har ingen lust att gå ut och som tur är så slipper jag (hi hi). Jag och barnen ska mysa hela dan är planen.
Det regnade i natt så slår man ihop det senaste dygnets väder så är det definitivt en höststorm.

Nu ska jag bara komma på om det är årets första, andra eller tredje. Hmmm.
Det är inte den tredje, så känns det inte. Snarare som att det är den andral. Det blåste en himla massa förra veckan. Om man inte ska räkna in tre dagars tjockdimma som höststorm. Men det känndes mera som lugnet före stormen...
Idag skiner solen och vindarna tar i allt de kan.
Det sägs att det ska vara tre riktiga höststormar innan snön kommer. Så frågan är bara vad som klassas som höststorm.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela