småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Hemma fix

Publicerad 2010-11-09 15:16:28 i Allmänt,

Idag har det blivit lite gjort här hemma igen. Jag mår så bra när jag känner att det händer nåt här hemma. Att det går framåt. När jag känner att det åtminstonde finns hopp om att få ordning på hela huset nån gång.

Idag har vi fått ordning på alla bokhyllor i gillestugan. Vi bestämde att vi skulle göra ett bibliotek av det rummet för länge sen. Efter det kom livet emellan och det blev aldrig klart. Det blev mer en avlastnings zon för diverse saker och möbler "så länge" och "under tiden". Idag fick vi ordning på hyllorna. Nu ska det bara torkas och dammas och städas och fixas innan vi kan få ordning på böckerna också.

Med lite flyt är rummet klart till jul!
Det vore underbart.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela