småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Surprise

Publicerad 2010-01-12 13:30:12 i Allmänt,

Vi har bröllopsdag på fredag.
Det firar vi med att lämna hemmet och vara barnfria en stund.
Vi har sagt att vi inte ska köpa några gåvor till varandra då vi slagit på stort och lagt ner en hel del på oss, barnen och huset under november och december.
Istället ska vi gå ut och unna oss en riktig helkväll bara vi.
Det känns helt rätt.

Problemt är bara att jag tycker om att ge bort saker till de jag tycker om. Och dit hör min man definitivt.
Jag har kommit på en bra surprise till honom som jag bara inte kan motstå.
Alltså kommer jag att bryta vår överenskommelse lite.
Jag kommer själv inte att kunna använda mig av överaskningen så det blir helt till honom.

De som känner mig, däribland in man, borde inte bli särskillt förvånad över att jag inte kan hålla mig ifrån att ge honom något en sån här dag.

Han vet att jag bloggar, men är inte en stadig läsare. Det betyder att det inte alls är säkert att han kommer att läsa detta innan vår dag;-)
Spännande värre!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela