småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Nu är det helg

Publicerad 2010-01-14 21:47:57 i Allmänt,

Eller, jag nästan så...

Ledig i morgon, både från jobb och barn ;-)
Sker inte så ofta.

Lillebror är fortfarande en liten trötter och känns småvarm och hängig.
Han orkar inte leka så som han brukar utan vill sitta och mysa.
Värdet på måndag lär vara högt.
Det är snudd på friska värden nu, kan bero på att han varit hängig så länge. Han har inte kännts helt frisk sedan han hade lunginflammationen i november, lita tjatigt blir det.
Oroar mig för att han ska blir så pass "friskförklarad" att han ska gå till dagmamman och att det sedan ska visa sig bero på att han haft infektion i kroppen.
Värsta mardrömmen är att vi ska missa att han har låga värden igen bara för att han ligger högt nu.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela