småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Fuskmåndag

Publicerad 2010-01-18 20:39:59 i Allmänt,

Maken kollar på hockey och dricker kaffebaileys. Jag vet, man tror det ska vara bärs, men nu är ju likören nyinköp och måste avsmakas.
Själv sitter jag med chips, dipp och coca cola. Man måste ju kompensera.
Så mycket för att bara äta gotta på helgerna, helst bara på lördag :-)
Tro om man går ner i vikt om man kyckats glömma vad man ätit?
Det vore kanske en metod för mig.
Allt är ok, så länge du inte minns något...

">

Kommentarer

Postat av: JANNY

Publicerad 2010-01-18 20:53:25

ÅH kom ihåg när man kunde äta sånt på vardagar.. men nu har jag och en kompis slått vad. och nu är det endast på lördagar man får äta godis, chips, popcorn, läsk m.m. Väldigt svårt eftersom man alltid ätit något gott varje dag ;) Men har inte lyckats brutit det än, så är lite stolt!

Postat av: JANNY

Publicerad 2010-01-18 20:53:38

ÅH kom ihåg när man kunde äta sånt på vardagar.. men nu har jag och en kompis slått vad. och nu är det endast på lördagar man får äta godis, chips, popcorn, läsk m.m. Väldigt svårt eftersom man alltid ätit något gott varje dag ;) Men har inte lyckats brutit det än, så är lite stolt!

Postat av: Mattias

Publicerad 2010-01-18 21:01:25

hej shit va fin blogg, hur är läget idag? ^^

Postat av: Rebecca Svensson

Publicerad 2010-01-18 21:08:31

Oh, vad gott. Önskade att jag också kunde ta och fuska en del. :(

Postat av: nattiisch

Publicerad 2010-01-18 21:21:49

Gillar du harry potter?

Gå in på min blogg och kolla på den nya trailern för den nya filmen!

http://nattiisch.blogg.se

Postat av: Sohlberg

Publicerad 2010-01-18 21:49:27

Baileys är inte helt fel =)

Men jag skulle inte tacka nej till chips och dipp heller, hoppas du får en fortsatt trevlig måndag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela