småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Fortsatt höga värden

Publicerad 2010-01-12 10:01:28 i Allmänt,

Nu börjar nästan hoppet spira.
Även om jag fortfarande är beredd på ett rejält bakslag.
Lillebrors värden är fortfarande höga.
Han låter täppt när han pratar och är småvarm. Så det KAN vara infektion i kroppen som gör att hans värden är så höga, men han är inte SJUK! Dvs, han har inte över 38° i feber, han har inte utslag av något slag och han är allmänt pigg. Visst, han är lite täppt och hostar ibland så han har någon förkylning i kroppen men den vill inte bryta ut riktigt och heller inte försvinna.
Så vi väntar och ser.
Lite roligare med provtagning nu men fortfarande en nervös väntan.
Han ahr ju haft riktigt höga värden tidigare. Så pass att han fick gå tillbaks till dagmamman.
Men sedan sjönk de i en himla fart, så vi är beredda på allt.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela