småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Det blidde kallt igen

Publicerad 2010-01-13 10:47:01 i Allmänt,

Igen och igen, det har ju knappast varit värmebölja mellan köldknäpparna...

-13°

Till och med dagbarnen gav upp och ville vara inne, en del av dem i alla fall.
Storebror kravlade runt i snön inom 5 sek från att vi anlände. Så vitt jag vet är han fortfarande bland snömassorna:-)

Själv tog jag fram stora artilleriet: Mössa och vantar.
Sedan bar jag in ved i mängder.
Allt för att vara beredd på nästa  Bore attack...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela