småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Daff Daff

Publicerad 2010-01-18 20:01:36 i Allmänt,

Idag fick minsann lillebror lite post.
Inbjudan till vårens Daff Daff föreställningar på sjukhuset.
Han har varit en gång och då satt han och skrattade högt. Det värmde ett fruset mamma hjärta. Skoj för lillpajsaren att upptäcka att det finns skojiga saker att göra också. Livet består inte bara av en tråkig mamma och en tråkig pappa och stick i fingret varje vecka!
Ska minsann göra mitt bästa för att tima in samtliga föreställningar. Tar med storebror också så blir minstingen tuffare! Han har ju gått och blivit super blyg nu när han varit hemma ett helt år...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela