småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

38,5

Publicerad 2010-01-26 14:30:16 i Allmänt,

Storebror har 38,5° och fryser- bådar inte gott!

Det är inte så kallt ute vilket gör att det blir småkyligt inne. Pannan vill inte gå för högtryck om det inte är svinkallt ute. Så nu har jag varit ut och hämtat ved.
Det blir till att elda en del så mina små sjuklingar inte har så mycket kalldrag på golvet. Det är ju där de är.

Är inte alls inspirerad att laga mat idag. Men det måste väl göras.
Vi har gjort upp en matlista för att slippa vara inspirerad varje dag. Det ska bara vara att följa den. Men oj så tråkigt det känns idag då.
Hmmm.
Får se vad jag kan röra ihop...
Har ju fortfarande en stund på mig...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela