småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Nyfikna?

Publicerad 2010-02-02 15:34:18 i Allmänt,

Det verkar som att det är en del som tittar in varje måndag, men inte så mycket annars.
Kan det vara veckans värde som lockar.

Skulle tro det.
Jag är själv väldans nyfiken varje måndag på hur det går.
Och även om ni inte säger så mycket så är det ganska trevligt att veta att det är fler som tänker på lillebror på måndagar.

Igår var vi på lekterapin hela förmiddagen, ända till lunch.
Bpda killarna var med och de tycker att det är himla roligt att få leka där.
Vi har inte varit där så mycket så det är fortfarande nyhetens behag.
Killarna fick till exempel prova pingis för första gången.
Så sött när lillebror försöker vara med fast han knappt ser ovanför bords skivan
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela