småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Värme!

Publicerad 2009-09-01 09:41:50 i Allmänt,

Helt plötsligt så har det blivit varmt igen!
Super!
Skönt!
Bruna ben?

Det verkar som att vi får en extra chans att vara ute och njuta av solen, påta i trädgården och sommar syssla.
Inte illa så här på höstkanten.
Grillen står stadigt på plats och kommer inte att flyttas förrän snön ligger i drivor, om ens då!
Shortsen följer med storebror till dagmamman. Även om det är lite kyligt på morgonen så är det riktigt varmt på dagen.

Vi vabbar vidare och försöker se det som en chans att vara mer med båda barnen och till att få lite gjort här hemma. Även om det går sakta.
Det är inte lika känslosamt hela tiden nu, vi börjar vänja oss. Men jag har fortfarande inte någon riktig ork. Det är motigt att komma igång, dessutom är huvudvärken tillbaks.
Men, men. Det blir bättre. Det måste det!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela