småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Tuppluren...

Publicerad 2009-09-12 14:58:13 i Allmänt,

I några veckor nu så har det funkat lite si och så med lillebrors middags sovning. Vi har lagt honom efter lunch som vanligt, men han har inte somnat förrän mellan 14 och 15, Det har gjort att han inte fått sova klart innan det har varit dags att hämta storebror hos dagmamman.
Så nu har vi bestämt att försöka låta honom vara vaken hela dagen och se hur det blir.
Än så längr går det inte så bra.
Vilken gnällspik han kan vara:-).
Men samtidigt så vet jag att han inte kommer att somna om jag skulle lägga honom.
Alltså håller vi ut idag och ser hur kvällen blir.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela