småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Söndag

Publicerad 2009-09-27 09:33:43 i Allmänt,

Igår var det lördagsmys efter jobbet. Massor av gotta, film och tv spel. Det är så mysigt att komma hem såna gånger. När allt flyter på och alla är glada och nöjda.

Ska jobba idag med. Det känns lite trist att måsta iväg. Skulle hellre vara hemma med familjen. Men idag är det i alla fall lite mulet och grått ute så jag slipper våndas över vädret när jag är på jobbet.
Det har varit riktigt drag på jobbet, rena rama julrusningen. Det måste vara så att folk har betalat av semester synderna nu. Så det blev en löne helg när de kan unna sig lite lyx igen...
Branär det kommer mycket folk. Dagen går så mycket fortare då!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela