småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Sjuk...

Publicerad 2009-09-22 08:52:38 i Allmänt,

Jag har gått och blivit krasslig själv. Men jag är lite egen jag med, det verkar gå i familjen ;-)
Istället för att få vanlig flunsa eller nåt med knorr så har jag gått och fått en inflammatione i bröstkorgen.
Ingen feber eller hosta, knappt snuvig. Men en plåga att ta varje andetag. Det gör riktigt ont! Som tur ä rhar det inte gått in i lungorna så jag har inte lunginflammation utan det sitter i muskler och revbensfästen.
Inget jag rekommenderar kan jag säga. Det känns inte så häslosamt att andas så lite som möjligt...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela