småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Nedräkning

Publicerad 2009-09-13 17:47:21 i Allmänt,

Inte för att helgen är slut så mycket.
Jag börjar ju inte jobba förrän på torsdag själv.
Lite nedräkning för att maken börjar jobba imorgon. Det är ju så mycket trevligare att vara lediga tillsammans och det är vi ju alldeles för lite som det är...

Nej, den stora nedräkningen är som vanligt Lillebrors blodprov.
Det är som vanligt dags imorgon, det är ju måndag.
Dessutom ska vi träffa doktorn på torsdag.
Det ska bli spännande. Jag antar att resultatet av det mötet till stor del beror på lillebrors blodvärde på måndag.
Så det blir lite spännande till veckan...
">

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-14 15:35:39

Vad var värdena? Väntar med spänning. Jag minns hur förfärliga provtagningsdagarna var, när Emil var sjuk. I början var vi tvungna att vänta på doktorns telefonsamtal på eftermiddagen, men laboratoriepersonalen hade medlidande med oss så vi fick ringa till labbet 1½ timme efter provtagningen och höra vad värdena var. De var så snälla. Har hållit tummarna för er idag. Hälsningar Brita

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-14 15:36:17

Vad var värdena? Väntar med spänning. Jag minns hur förfärliga provtagningsdagarna var, när Emil var sjuk. I början var vi tvungna att vänta på doktorns telefonsamtal på eftermiddagen, men laboratoriepersonalen hade medlidande med oss så vi fick ringa till labbet 1½ timme efter provtagningen och höra vad värdena var. De var så snälla. Har hållit tummarna för er idag. Hälsningar Brita

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela