småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Jobbet nästa

Publicerad 2009-09-26 08:06:13 i Allmänt,

Så var det dax för jobb och slit igen. Jag känner fortfarande att det gör ont att andas, men eftersom de inte hittar något fel på mig så är det väl bara att bita ihop antar jag. Visserligen har jag en inflammation i muskelfästena runt revbenen, men det är inget man medicinerar eller sjukskriver för. Så i helgen ska jag jobba igen. Det är ju lite kortare dagar så det ska nog gå bra.
Just nu hoppas jag bara att det ska gå över lite snabbt. Men jag ver ju att sådana här inflammationer kan ta ett tag på sig att läka ut. Hoppet lever dock.

Är lite lur på att lillebror håller på att bli sjuk med. Han har inte någon feber ännu, men han balanserar på den absoluta gränsen. 39,5°. Och han som brukar loigga under 37° normalt. Vi får väl se hur det går med hans värden. Endera så kan de sjunka eller så har de hunnit stiga tills måndag. Det finns ju ett alternativ till, det kan ju vara så att han gått och dragits med något så att de här värdena runt 50 är hans höga inflammationsvärden... Med andra ord är det ingen idé att gissa. Vi får veta på måndag.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela