småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Hemma igen

Publicerad 2009-09-24 19:34:40 i Allmänt,

Så det kan bli.
Skulle till doktorn igår, var där till 11:15.
Kom hem idag´, vid två tiden...

Så kan det gå. Jag blev skickad till akuten med remiss från familjeläkaren. Där blev jag kvar på oändlig provtagning och röntgen. Så kan det bli.
Sov på akut observations avdelningen.
Var inte direkt beredd på den saken, jag hade ingenting med mig. Had ju som sagt bara en tid hos familjeläkaren på vårdcentralen.
Hmmm.
Visst, det gör lite ont att andas...
Men ändå...

Och resultatet?
Inget direkt fel på mig.
En "krämpa" inte en "sjukdom"
Tack för den då.

Nåja, jag är hemma med familjen vilket jag är tacksam för.
Har fortfarande ont när jag andas, vilket jag inte är glad för.
Är lite imponerad av pådraget på sjukhuset, det snålades inte med provtagning även om resultaten blev klena...

Ikväll ska jag njuta av att vara hemma och gosa lite extra med barnen och maken!

">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela