småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

God morgon.

Publicerad 2009-09-16 08:51:09 i Allmänt,

Gårdagen var stressig. Vi gjorde inget särskilt men ändå var det ett himla farande hela dan. Det var sommarvärme och strålande sol så humöret var på topp.
Idag är det lite molnigt, men jag har hopp om att det kommer att klarna upp och bli fint idag med :-).

Ska snart lämna storebror hos dagmamman och sedan ska jag och lillebror hem och röja. Det är en massa som ska flyttas, sorteras och slängas alternativt ges bort. Urvuxna kläder t ex, och en massa hobbysaker som ska få byta rum. Det kommer att bli så bra när det blir klart. Om det nu blir klart någon gång...
Sedan måste vi som alltid tvätta en massa. Det är så skönt när det är soligt och varmt, klädera torkar så mycket fortare ute plus att det luktar så gott om dem.

Ha en skön onsdag.
Själv ska jag njuta utav bara den. Imorgon börjar arbetet igen. Jobbar ända till söndag!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela