småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Dagens värde

Publicerad 2009-09-14 22:48:56 i Allmänt,

Dagens värde var något högre än jag trodde. Det gör ju ingenting :-)

55!

Det går kanske åt rätt håll.
Även om jag inte tror det kommer att hålla i sig.
Jag tror han kommer ramla ner till 40 strecken och ligga där ett tag till. Tror ärligt inte att han kommer att gå hos dagmamman det här året.
Jag menar, varför skulle han helt plötsligt bli så pass bra i värdena efter 7 månader...
Nej, jag tror det kommet ta ett tag till.
Och gissa om jag hoppas på att jag har fel!!!

Pratade med doktorn idag. Han ska skriva ett nytt intyg till försäkringskassan, de vill ju ha sådana med jämna mellanrum. Vi ska träffa doktorn på torsdag. Det är ett möte som inte kommer att resultera i något nytt. Det finns ju fortfarande ingen bot att få. Men det är ändå skönt att få träffa läkaren då och då. Det gör ingen skillnad, men vi känner oss inte bortglämda. Och vi får en chans att ställa frågor som kan komma längs vägen.
Jag fick i och för sig prata med honom idag, men jag glömde fråga om den nya flunsan. SKa lillebror vaccineras eller inte? Är han en riskgrupp eller inte...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela