småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Vardagen rullar på

Publicerad 2009-10-07 13:51:56 i Allmänt,

Som alltid så lunkar det på i vardags spåren oavsett vilka provsvar som kommit. Och tur är väl det.
Idag var vi ute en bra stund efter att vi kommit hem från sjukhuset. Det är en strålande vacker höstdag. Det blåser inte ens särskillt mycket. Måste säga att dagens väder är en glad överraskning efter gårdagens och nattens skyfall...
Jag hann till och med att rulla ut lite grus innan vi gick in och fixade lunch. Nu när den är avklarad är det väl lika bra att börja fundera på middagen direkt.
Idag ska jag göra pastagratäng till mig och maken och allt utom såsen till barnen. De tycker inte om sås. Märkligt, men så är det...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela