småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Tidig torsdag

Publicerad 2009-10-15 07:30:26 i Allmänt,

Har redan varit uppe en halvtimme. Jag ÄR inte en morgon människa och när jag kliver upp den här tiden med barnen får jag det bekräftat. Varje gång!
Men maken måste ju få sova ut han med.
Även om det tar emot att kliva upp.
Han är inte heller en morgon människa när han får välja, det är bara det att han har ett jobb som gör att han måste kliva upp tidigare än vad jag gör, och som tillåter honom att komma hem i en vettig tid.

Idag kommer mormor vid 10-tiden så vi hinner göra oss i ordning till begravningen.
Sedan ska jag iväg till jobbet. Det känns inte riktigt rätt och riktigt men vad ska man göra. Det finns helt enkelt inte någon annan som kan hopp in...

Nu ska jag slösurfa lite till morgon kaffet.
Ha en härlig höstdag ni som kan.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela