småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

PROVSVAR!

Publicerad 2009-10-28 16:15:20 i Allmänt,

Äntligen har doktorn ringt om benmärgsprovet!

Allt ser normalt ut. Ingenting tyder på att det ska finnas någon bakomliggande sjukdom!!!!

OCH 6-8 av 10 läker ut sin kroniska ITP!

Det innebär att vi inte behöver oroa oss för att lillebror är feldiagnostiserad. Vi kan också fortsätta hoppas och vänta på att han ska bli bra - även om ingen kan säga när.

En del prover är vidare skickade för analys och de svaren får vi inte förrän om två veckor ungefär. Men det finns inget som tyder på att de ska visa något annat.

Ikväll firar vi med thai mad och glada skratt!
">

Kommentarer

Postat av: Susanne

Publicerad 2009-10-28 16:40:05

Grattis och vilken lycka för er. Har tänkt på er och hållt tummarna.



/Susanne

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela