småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Ledig helg!

Publicerad 2009-11-07 09:00:46 i Allmänt,

Inte illa.
Inte illa alls!

Jag har ledig helg med familjen. Det har jag inte haft på 9 veckor, jag har haft en ledig sändag men inte hen hel helg!
Om fyra veckor när jag har min lediga helg igen så är jag bara ledig söndag då med.
Det här innebör att jag har haft en såååååå lååååång arbetrsvecka!
Hela två dar!!!
Så kan det bli närman har sjukt barn.

Idag ska maken börja dagen med att köra skrot med svärfar och sedan ska vi bjuda hans bror med familj på middag. Vi har ju inte så många tillfällen att göra det så det gäller att passa på.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela