småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Ledig dag

Publicerad 2009-11-17 08:32:25 i Allmänt,

Idag har jag båda killarna hemma med mig. När jag jobbar så här många helger så saknar jag storebror så himla mycket. De dagar ha går hos dagmamman så kommer han hem helt slutkörd och då är det mer bäddat för konflikt än kvalitets tid.
Alltså är han hemma med mig och lillebror idag.
Fram till lunch ska vi softa alla tre. Det är helgrått och rusk ute så idag blir det inne aktiviteter.
Efter lunch kommer en överaskning till killarna...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela