småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Full rulle

Publicerad 2009-11-27 08:09:30 i Allmänt,

på jobbet.
Det var ett rent kaos när jag kom igår. Och då fick jag veta att det varit betydligt värre.
Det hade kommit 15 pall med småsaker som dragits ut i kassan för märkning och det var bara 2
-3 pall kvar, och en massa annat som blivit liggandes.
När jag gick igår såg man kassan igen. Och det var minsann en bedrift i sig!

Julgardinerna är på plats, men mer än så har inte hänt.
Jag hann med att klippa båda killarna i onsdags också.
Satsar på att sprida tomtestämning på lördag när jag kommer hem från jobbet.
Adventsstaken är viktigast just nu! Hittade supersöt dekorationer till den:-)
Maken har kollat att alla elektriska fungerar så det är bara att placeraut dem.
Det blir nog advent här hemma med.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela