småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Första advent

Publicerad 2009-11-25 08:23:13 i Allmänt,

Jag vet inte hur jag ska hinna med mig.
Fast att jag är hemma med lillebror halva veckorna så hinner jag ingenting hemma. Ännu ett tecken på att jag inte har någon extra energi. Det tär att vabba ett år...

Julgardinerna är tvättade, alltid något.
Nu ska jag lämna storebror till dagmamman och sedan ska jag iväg till verkstan med bilen. Det skulle inte ta någon lång stund så det håller vi tummarna för att det stämmer.
Sedan har jag en tid hos doktorn efter lunch, det borde inteheller ta allt för lång stund.
Så teoretiskt sett så borde jag hinna stryka alla gardiner och ta fram ljusstakar till fönstren idag. Sista chansen innan jag går på och jobbar hela helgen.
Min mamma kommer förbi och är med lillebror medan jag är hos doktorn så jag kan nog få lite hjälp med gardinerna av henne :-)
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela