småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Fars dag

Publicerad 2009-11-08 08:42:19 i Allmänt,

Söndag och fars dag.
Yrvaket till morgonen. Kroppen känndes som att klockan var runt tre när lillebror vaknade. Jag försökte därför hyssja... Funkade inte så bra...
När jag tittade på klockan stod den på 7:40.
Inte så stor idé att hyssja alltså.
Bara att gilla läget.

Nu sitter jag med en cappuccino, pulvervariant, och njuter av lugnet. Alla tre killarna sitter och tittar på playhouse disney och jag får några minuter för mig själv innan dagen sätter igång på allvar.
Maken har sin sovmorgon och har bett att få sova till 9 i alla fall. Jag väcker honom nog runt 10.

Det blir en tur till stora köpcenter området. Torkarblad och spolarvätska är akut och sedan ska vi besöka min pappa om han nu är hemma. Han kan ju lika gärna jobba hela dan han...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela