småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Alldeles för tidigt

Publicerad 2009-11-11 07:19:15 i Allmänt,

Jag är inte en morgon människa och kommer nog aldrig att bli heller. Det sitter i generna. Jag kan vara upp på kvällarna även om jag fått gå upp tidigt på morgonen. Och oansett hur tidigt jag går och lägger mig så  tar det emot att kliva ur sängen på morgonen.
Det är inte en jättebra kombination med att vara småbarnsförälder... Men det går, jag får kämpa lite men det är det värt!
Idag ska jag dessutom hinna ringa vårdcentralen om lillebor innan jag skjutsar storebror till dagmamman. Han låter så himla illa när han andas att jag nog vill få en läkare att lyssna på honom, ör lite orolig för lunginflammation. Frägan är bara om jag borde ringa barnkliniken på sjukhuset i stället? Det känns så osäkert nu när han går där regelbundet och tar prover. Samtidigt har det här inget med hans ITP att göra...
Vi chansar med vårdcentralen, vi har en så bra läkare att jag gärna träffar henne...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela