småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Söndagsmorgon.

Publicerad 2009-05-10 08:48:02 i Allmänt,




Den klassiska sovmorgons dagen...

Själv har jag varit uppe sedan kl 7! Då vaknade lillebror. Sedan var det kört. Han somnar INTE om efter att ha ätit välling. Istället vaknade bonusgrabben också. Och eftersom jag hade "sovmorgon" igår var det bara att kliva upp och fixa frukost så maken fick sova. Jag fick ju faktiskt sova ändå till halv nio igår.
Det får en att minnas tiden före barnen. Då var en sovmorgon till 11-12, MINST! Snacka om att tiderna förändras

Barnen har ätit, alla tre, och leker för fullt. Själv ska jag ta mig en till kopp java och bara ta det lite lugnt en stund till
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela