småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Måndag

Publicerad 2009-05-11 08:23:35 i Allmänt,



Jag gillar ju måndagar till skillnad från de flesta... Det kan bero på att jag så gott som alltid är ledig på måndagar. En av de få fördelarna med att jobba helger.

Denna måndag sitter jag och laddar för en aktivitets explosion!

Ska ta med mig alla tre killarna för attlämna storebror hos dagmammorna. De ska ha en heldag ute i skogen, de ska till och med få äta ute. Mysigt! Dessutom skiner solen, inte för att det skulle spelat någon roll om det regnat.

Sedan ska de andra två åka till andra sidan stan för att bonusgrabben ska till sitt dagis (ca 2-2,5 mil bort...)

Därefter ät det bara jag och lillebror. Han ska till sjukhuset och ta blodprov igen. Det var ju ett sjunkande värde sist så nu får vi se vart det tagit vägen. Ska bli spännande. Jag tror nog att det ligger över 50 åtminstonde. Kanske till och med mer, men jag har sett någon enstaka prick så vi får se...

Sedan åker vi hem och stökar undan en del saker här hemma innan det är dags att köra en omvänd sväng.
Först ska jag hämta maken, sedan bonus grabben och därefter storebror. Tro om jag hunnit fundera ut någon middag tills dess...
Alla vettiga förslag mottas med glädje!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela